Carnestoltes 21-22

HA ARRIBAT EL CARNESTOLTES | Escola l'ArrabassadaBenvolgudes famílies,

La setmana del 21 al 25 de febrer celebrarem el Carnestoltes a l’Escola. L’objectiu que ens plantegem amb aquesta festa és fomentar la creativitat entre els nostres alumnes.

Com ja sabeu, enguany recuperem la tradicional rua de Carnestoltes, per tant,  nosaltres mateixos confeccionarem les disfresses en espais que farem durant aquella setmana, amb l’ajuda de famílies voluntàries que, prèviament, s’han apuntat a les llistes que han facilitat els tutors i tutores.

Així doncs, no heu de comprar cap disfressa!

El dijous 24 de febrer celebrarem Dijous gras. Els nens i nenes d’Educació Infantil i Cicle inicial, portaran per esmorzar truita o botifarra d’ou. A cada classe sucarem pa amb tomàquet i esmorzarem dins de les aules amb el seu grup bombolla.

Els nois i noies de CM i CS portaran l’esmorzar fet de casa i se n’aniran al Parc Central. Allà, mantenint totes les mesures de seguretat, se’l menjaran.

Per fer un final de festa rodó el divendres 25 de febrer, farem les ja tradicionals danses al pati (per grups bombolla) i a la tarda, sortirem a fer la rua de Carnestoltes.

Us convidem a acompanyar-nos en aquest passeig,  que vingueu disfressats i porteu instruments i objectes que facin soroll: xiulets, olles, cassoles…

Gràcies per la vostra col·laboració,Vols saber com celebrem Carnestoltes en la Comunitat Valenciana? | Centro de Idiomas UMH

Equip de mestres