CARNESTOLTES 20-21

Benvolgudes famílies,

La setmana del 8 al 12 de febrer celebrarem el Carnestoltes a l’Escola. L’objectiu que ens plantegem amb aquesta festa és fomentar la creativitat entre els nostres alumnes.

Enguany, a causa de la situació actual, ens veiem obligats i obligades a suspendre la rua i els tallers de confecció de disfresses que cada any fèiem amb l’ajuda de les famílies. Malgrat això, sí que farem petits tallers d’art durant tota la setmana dins dels seus grups bombolla.

I com que no volem perdre l’esperit festiu, convidem als nens i nenes de l’escola a venir disfressats i disfressades la tarda de divendres, amb una disfressa de la seva elecció que portaran de casa.

El dijous 11 de febrer celebrarem Dijous gras. Els nens i nenes d’Educació Infantil i Cicle inicial, portaran per esmorzar truita o botifarra d’ou. A cada classe sucarem pa amb tomàquet i esmorzarem dins de les aules amb el seu grup bombolla.

Els nois i noies de CM i CS portaran l’esmorzar fet de casa i se’n aniran al Parc Central. Allà, mantenint totes les mesures de seguretat, se’l menjaran.

Per fer un final de festa rodó el divendres 12 de febrer, farem les ja tradicionals danses al pati (per grups bombolla) i a la tarda, cada grup farà un mini ball dins de la seva aula.

Gràcies per la vostra col·laboració,

Equip de mestres