CAMPANYA SOLIDÀRIA: Gran Recapte d’Aliments a Catalunya

El Gran Recapte d’Aliments és una campanya de recollida d’aliments bàsics per aconseguir que les persones més necessitades d’aquí rebin ajuda alimentària. La campanya del Gran Recapte es du a terme simultàniament pels quatre Bancs d’Aliments de Catalunya.

El seu objectiu és informar i sensibilitzar a tota la ciutadania de Catalunya sobre la realitat de la pobresa al nostre país i afavorir una col·laboració continuada amb els Bancs d’Aliments durant tot l’any.

Quins són els aliments més adients per la donació?
Necessiten llegums secs, oli, llet, llaunes de conserva de peix i aliments infantils. Aquests són aliments d’alt valor nutritiu, bàsics en l’alimentació de les persones.recapte-daliments

Nosaltres com  escola, també volem col·laborar amb el nostre petit gra de sorra. Així doncs, al vestíbul de l’escola trobareu un contenidor on podeu deixar els aliments fins el dia 28 de novembre.