AVÍS NEU

AVÍS NEU!!!

Des del Departament d’Ensenyament ens han informat que:

“Les previsions meteorològiques han empitjorat per demà dimecres i per tant s’ha d’evitar al màxim l’ús dels vehicles, tenint en compte que el transport escolar serà anul·lat segons ens informa Protecció Civil”.

Demà dimecres l’escola romandrà oberta amb UNS SERVEIS MÍNIMS I L’ACTIVITAT NO SERÀ NORMALITZADA.

Us continuarem informant a través del web de l’Escola.

Equip directiu

Acollida i menjador

Comunicat AMPA:

Benvolgudes famílies, demà dimecres 28 de febrer, l’ AMPA no pot garantir els serveis d’acollida i menjador degut a l’avís meteorològic de protecció civil; hi haurà serveis mínims i, com no podem assegurar que pugui arribar el menjar a l’escola, cal que els infants que necessitin utilitzar el servei de menjador portin el menjar de casa.

No es faran les activitats extraescolars.