Setembre ha arribat i a l’escola ens hem retrobat!!

Hola famílies!!  Quines ganes teniem de retrobar-nos i veure les cares i els somriures dels nostres petits, i com han crescut!!

Aquest curs la nostra aula està al mòdul, bé hem de dir que no tenim una aula, en tenim dues!! Estem súper bé, perquè podem fer les diferents activitats en grup reduït i en uns espais molt adients;  per cert aquest curs ens acompanya la Mireia, mestra que s’ha incorporat a la nostra escola.

Us volem explicar que els “Mussols”, canviarem de nom però ara de moment ens agrada dir-nos així fins que el canviem ;), han fet un molt bon inici de curs, el primer dia estaven una mica cohibits, però amb una mica de conversa, una mica de joc i molts somriures i riures, en un no res ja es sentien molt còmodes a l’escola, genial!!

Aquest curs us anirem explicant per aquí què fem, de moment el blog serà el substitut de la “nostra pissarra informativa”.

En aquests dies estem treballant els nous hàbits d’higiene, hem de dir que ho fan súper bé, recordem hàbits i rutines, fem rotllana, juguem amb els nous materials de P5, què guai!!. I també estem aprofitant per fer avaluació inicial per saber “on estan” dels diferents aprenentatges, com veieu no ens avorrim!!

Més endavant, quan hi hagi contrasenya penjarem fotos ;).

Bé famílies, molt bona setmana!!

Esther

BENVINGUT CURS 19 – 20 | Escola L'Entorn