Som la classe dels Volcans

Hola famílies!

Ja portem unes setmanes a l’escola i estem plenament habituats al curs de P4.

Com ja sabeu, la temàtica general d’escola aquest curs és “PETJADES”. Vam demanar-vos ajuda per pensar propostes per al nom de la classe. Després de fer un buidatge de tots els noms que ens vau suggerir van quedar 3 noms candidats a ser el nom de la classe:

• Fòssils 🐚
  • Volcans 🌋
  • Dinosaures 🐊

A la classe vam ensenyar fotografies d’aquestes tres propostes i vam estar parlant sobre elles abans de dur a terme la votació. Vam representar cada vot amb una peça de construccions per tal de poder comptar el número de vots que havia rebut cada proposta i saber quina era la guanyadora.

Finalment el nom escollit va ser ELS VOLCANS.