Setmana de Sant Jordi

Hola famílies!

Aquesta setmana ha estat una setmana emmarcada dins la temàtica de Sant Jordi. Dilluns, vam passar el matí a la gespa del Parc Central envoltat de contes, titelles i aire lliure. Cada infant va poder mirar-se els contes que va voler amb companyia o sense, escoltar els que explicàvem les mestres i jugar gaudint del bon temps.

Tota la setmana hem estat preparant la manualitat del drac de Sant Jordi que van portar divendres a la tarda. Els hi va agradar molt la idea de bufar i que els papers semblin el foc del drac.

A més, hem explicat la llegenda de Sant Jordi amb titelles, en contes, a la pantalla, disfressats fent la representació…

Així com un munt de cançons de Sant Jordi per cantar i ballar!!!!! També vam pintar un drac gegant per decorar el passadís de l’escola, i com que aquest any no podeu entrar, us el ensenyem amb una foto!

I per arrodonir la setmana, divendres al matí, alguns i algunes mestres de l’escola, van interpretar per a nosaltres la Llegenda de Sant Jordi!! Aviat publicarem el vídeo.

Us deixem totes les fotos a l’apartat “àlbum de fotos”