Projecte Ombres

Hola famílies!

Com ja sabeu hem encetat un nou projecte i us volia explicar com va sorgir: Un matí vam sortir a fer un tomb pels voltants de l’escola a “caçar imatges” per desprès parlar-ne a l’aula. Vam fer fotos interessants pel carrer que em generaven preguntes per fer més tard a la rotllana: als carros plens de cartrons del Condis (d’on venia tants cartrons? a on anaven? què es feien amb ells?…), a la bústia del davant del banc (què es fica pel forat? a on va a parar? hi ha un forat al terra?…), a l’escultura de la rotonda del passeig de la Florida (què deu representar? de qui deu ser?…)

Just quan marxavem cap a l’escola, la Carla G. em va demanar la càmera per fer-se una foto a la seva ombra, que se la veia reflexada al terra, i tots els altres infants van començar a interessar-se per les seves ombres. Caminant pel carrer de l’escola vam veure que les ombres veien amb nosaltres, però quan vam passar davant d’un edifici…. van desaparèixer!

A l’aula vam començar una conversa sobre les ombres i vaig veure un entusiasme en saber més coses sobre les ombres. Així que aquí comença el PROJECTE OMBRES!