Ha arribat el Tió!!!

Hola famílies!

Com molt de vosaltres ja sabeu, aquesta setmana ha arribat el Tió a la nostra escola. La setmana passada, els alumnes del Bosc encantat (p5) van escriure un e-mail al Tió, ja que estaven preocupats que en les dates que estàvem, no havia arribat als Aigüerols. El Tió els hi va contestar el correu i els hi va dir que ja estava baixant de la muntanya i que potser arribava dijous o divendres.

I així va ser, que dijous a la tarda, la Rosa va venir a la classe de les Papallones dient que havia escoltat una cosa molt estranya entre les heures del pati (no sabia si podia ser un gatet, un ocell…) i que si podíem sortir a ajudar-la. Alguns infants, ja deien que podia ser el Tió…

Vam sortir al pati i buscant i buscant, van trobar el Tió…. amagadet entre les fulles, amb la seva barretina vermella i una mica petit. El van agafar i després que tothom el toqués i el mirés, el vam posar a la seva caseta amb una manta pel fred i un plat preparat per deixar-li menjar.

Aneu a l’apartat “àlbums de fotos” per veure totes les imatges d’aquest moment tan especial per als nens i nenes!!!