NOU ESPAI VIRTUAL D’APRENENTATGE

Un cop fet el buidatge dels formularis que us vam enviar per conèixer els recursos informàtics i de connexió de què disposen els vostres fills i filles, l’equip docent de l’escola ha estat treballant intensament per determinar quina és la via més adequada per poder treballar des de casa durant aquest tercer trimestre.

Hem construït (encara de manera interna pel claustre) un espai virtual d’aprenentatge per l’escola a través de la plataforma “moodle”.

Potser molts de vosaltres ja la coneixeu i sabeu com es treballa. Pels que no, NO PATIU

Durant la setmana que ve us informarem més detalladament de “on, com, qui,…”. Us explicarem de manera molt concreta com funcionarà.

De moment només us informem que aquest treball a través d’aquesta plataforma s’iniciarà el dia 4 de maig.

Pel que fa a la web, passarà a ser com sempre ha sigut: el nostre canal d’exposició de tot allò que anem fent a l’escola. Per tant, no us desconnecteu! Seguirem allà!

Insistim amb el tema de les notificacions: no aconseguim descobrir el per què no arriben. Per tant, TORNEU A FER LA SUBSCRIPCIÓ DE NOU!!!

La propera setmana ens tornarem a posar en contacte amb vosaltres per donar les instruccions sobre el moodle.

Per qualsevol dubte o qüestió, estem a la vostra disposició.

Salutacions i molta salut!

Informática – CEIP Ortiz Echagüe, Getafe

Equip de gestió.