Ha arribat el Tió!!!!

Hola famílies!!!

Ahir divendres a la tarda, per fi va arribar el Tió a la nostra escola. La Rosa i la Mireia ens van venir a buscar a l’aula perquè havien escoltat un soroll estrany a fora al pati!! Vam sortir al sorral i vam estar buscant una estona per sota de les taules, al voltant dels arbres, entre les fulles del terra… i allà estava!!! Amagadet entre l’escalfor de les fulles i amb carona de tenir una mica de fred. Després de fer-nos una foto de grup amb ell, el vam portar a la seva caseta (que està al vestíbul), el vam tapar amb una manta i li vam posar un parell de galetes.

Cuidarem molt d’aquest Tió durant aquests dies, esperant a que creixi i que potser, algun dia… ens pugui cagar algunes cosetes 😉

(Teniu les fotos a l’apartat “àlbum de fotos”)