Els 5 sentits

Hola famílies! endinsats en el projecte de “La Caputxeta Vermella” vam veure que a totes les versions de contes que tenim al racó, sempre hi surt la conversa entre la Caputxeta i el llop:

– “àvia, quins ulls més grans que tens…”

– “són per veure’t millor…”

– “àvia, quines mans tan grosses que tens…”

– “són per tocar-te millor…”

– “àvia, quines orelles tan grosses que tens…”

– “són per escoltar-te millor…”

– “àvia, quin nas tan gran que tens…”

– “és per olorar-te millor…”

– “àvia, quina boca tan gran que tens…”

– “és…. PER MENJAR-TE MILLOR!!!!!”

Així que vam fer algunes activitats relacionades amb els 5 sentits: quines són les parts del cos que corresponen als sentits, per a què serveixen… i vam portar materials per despertar aquests cinc sentits: instruments per escoltar, sal i sucre per tastar, paper de colors per mirar, cotó fluix i una llima per tocar i colònia i una llimona per olorar.