Vam sortir a la tele!

Durant el curs 2014-2015 el programa “El Vallès Educa” del Canal Terrassa, va publicar un reportatge al qual, d’entre els projectes que van exposar, van parlar sobre el nostre projecte d’escola.

“El Vallès Educa” de Canal Terrassa, neix per divulgar la tasca de la comunitat educativa a la comarca. L’espai, produït per Media Info Sbd, visita escoles i instituts per mostrar, a través de reportatges, la tasca quotidiana dels mestres i professors i la seva relació amb els alumnes. ‘El Vallès educa’ s’estructura en reportatges i seccions que analitzen les diferents iniciatives de les escoles, des dels projectes a les sortides passant per les activitats extraescolars. Tot, des d’una perspectiva pràctica.