SANT JORDI A L’ESCOLA!

Hola famílies

Som la classe de 4t B, hem preparat un article per explicar tot el que vam fer el dia de Sant Jordi a l’escola. Al matí vam fer els Contes a cau d’orella que ha estat molt divertit, els nens de quart explicàvem contes als nens d’infantil. Cap a les 12.30 vam anar al casal d’avis a veure l’obra de teatre que han preparat els de 5è A i 5è B. Els companys de 5è ens han fet una nova versió de la llegenda de Sant Jordi. No era la història de Sant Jordi que coneixem si no era una història ben diferent. Després de veure l’obra qui volia podia recitar poemes.

A l’hora del menjador com era un dia especial vam haver de menjar amb les mans com a l’època de Sant Jordi.

A la tarda vam estar veient les paradetes de Sant Jordi al passeig de la florida.