Projecte 50/50 + silenciem l’escola!!!

De la setmana del  21 al 25 d’octubre us voliem destacar que el dimecres dia 23 va venir una professional d’electricitat de la Diputació de Barcelona, que es deia Izaskun, a proposar-nos de participar en el Projecte 50/50. Ens va explicar que hi han diferentes escoles de Catalunya que també  han participat en aquest projecte. També ens va donar diferents aparells per mesurar quanta electricitat gastem. Ens va donar un gràfic on deia la mtjana d’electricitat i gas que havíem gastat en elsl últims 3 anys, el 2016,2017 i el 2018. D’electricitat ens passàvem una miqueta, però en canvi en gas ho feiem super bé.

A més, el divendres de totes les pilotes de tenis / padel que havíem recollit van venir families de 5è i 4t per fer un forat a les plilotes de tenis / padel. Després el nens i nenes de 5è i 4t vam col·locar a les potes de les taules i les  cadires de tota la primera planta excepte l’aula polivalent. D’aquesta manera les cadires i taules ja no fan soroll!

Moltes gràcies!

DREAMERS.