NIT D’ESCOLA

Com ja sabeu, divendres passat dia 17 de juny vam celebrar la tan esperada Nit d’Escola. Una nit on pares, mares, alumnes i mestres ens reunim per acomiadar el curs.

Un curs més on, com cada any, hem compartit intenses emocions, experiències, alegries i sobretot esperances.

Una de les novetats d’aquesta festa ha sigut la presentació del disc fet pels alumnes de 3r i 4t. Un projecte dirigit i produït  pel Fèlix, el nostre estimat mestre de música.

Ara, llegiu amb atenció el següent text on els mateixos alumnes us expliquen tot el procés d’aquest meravellós projecte:

Text dels alumnes. Projecte de música.

En primer lloc vam escollir una temàtica i un missatge a transmetre mitjançant la música.

En segon lloc, vam treballar conjuntament per tal d’escriure una lletra que expressés aquest missatge de la millor manera possible. Vam buscar la rima i la mètrica adequada.

Després vam investigar entre diferents estils de música i ens vam posar d’acord per escollir una base instrumental sobre la que poder treballar la melodia de veu.

Aquest procés últim de buscar la melodia, l’hem treballat a través de la improvisació i les batalles de rap, molt divertit! Una vegada teníem tots aquests aspectos clars començarem a gravar.

És més dur del que sembla!

Un dia vam pensar que podíem fer còpies i vendre-les per tal d’aconseguir alguns diners per millorar el nostre pati, així que ens vam posar a treballar.

Finalment, entre tots hem aconseguit còpies. Hem d’agrair als alumnes, als mestres i a les famílies la col·laboració i l’ajuda per tal de gravar els CDs. Moltíssimes gràcies!

El Discs els vendrem 2 euros així que animeu-se a col·laborar en aquest projecte i a fer que aquesta escola i aquest disc en concret s’escolti per tot el poble i més enllà. Gràcies!

IMG-20160620-WA0005

Properament us penjarem la lletra de les cançons per a que podeu acompanyar-les amb les vostres precioses veus. 😛