Nit d’Escola

Ja estem a punt d’acabar el curs i per acomiadar-nos celebrarem, com cada any, el nostre gran sopar de germanor.

El divendres 16 de juny gaudirem de la Nit d’Escola amb totes les famílies que ens vulgueu acompanyar. Les portes s’obriran a les 20,30 i a les 21,00 començarem a sopar. El lloc, com sempre, serà al pati si el temps ens ho permet.

Poden venir 2 adults per família. Cadascú haurà de portar preparada alguna cosa per sopar i per beure. Tanmateix cal que cada família s’encarregui de portar plats, coberts, gots de plàstic, cadires i taules.

Enguany l’AMPA organitza una disco mòbil amb el grup dj DE Plus Arts a partir de les 21:45.

*US RECORDEM QUE, PER TAL DE PODER GAUDIR DE LA FESTA, NO ES PERMETRÀ L’ENTRADA DE PILOTES, PATINETS, BICIS… A L’ESCOLA.

Us hi esperem!!!baile-imagen-animada-0243