FESTA DE LA CASTANYADA 2017/2018

Benvolgudes famílies, com ja sabeu el proper dimarts dia 31 d’octubre celebrarem la Festa de la Castanyada.

És la primera festa que celebrem i, per tant, la primera trobada de tota l’escola on ens reunirem per fer l’acte més característic d’aquesta festa, menjar castanyes.

Durant el matí es faran diferents tallers on tots els alumnes de primària es barrejaran per fer-los i els alumnes d’infantil prepararan els tradicionals panellets.

A la tarda, anirem TOTA L’ESCOLA al Parc Central a menjar les tan desitjades i exquisides castanyes, que tan amablement ens han torrat algunes famílies voluntàries durant el matí. Recordeu portar pel proper dilluns 10 castanyes amb un tall fet.

S’han organitzat sis tallers on els infants ja han escollit el que més els hi ha agradat i del qual ja saben quin material hauran de portar.

Us adjuntem la taula com a redordatori:

RELATS DE POR PANELLETS COLLAGE AMB LLEGUMS DECORACIÓ MONIATOS DANSES DE TARDOR TIM BURTON
  • 1 DISFRESSA i/o COMPLEMENT
  • (no cal comprar res, improvitzeu qualsevol cosa)
  • RELAT O CONTE DE POR (pot ser inventat o trobat per internet i/o biblioteca)
  • 1 forquilla
  •    1 davantal/bata
  •   1 patata bullida sense pelar (petita).
  • 100gr ametlla molta
  • 100gr sucre
  • 2 cartrons tallats 30X30cm per nen/nena
  • Fulles naturals de diferents mides i colors
  • 1 Moniato
  •  1 barret

BONA CASTANYADA A TOTHOM!!!