Estratègies per millorar la convivència

A la classe de Hayam Hatikhom ens prenem molt seriosament les relacions personals i la resolució de conflictes, després d’uns dies intensos precedits dels nervis de fer les competències hem realitzat dinàmiques de grup per millorar la convivència a l’aula.

Els grups-classe es defineixen perquè els seus membres comparteixen algun propòsit,
alguna tasca. Des dels serveis d’atenció a la infància i a les famílies, els educadors
i les educadores formem  part del grup de professionals que tenim com a obligació
oferir una educació de qualitat fonamentada en el respecte, la confiança, la
participació i la cooperació de totes les persones que hi participen però no podem aconseguir els nostres objectius sense la comunitat educativa. Ens ajudeu?

1 comentari

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>