CARNESTOLTES

La setmana del 17 al 21 de febrer celebrarem el Carnestoltes a l’Escola.

L’objectiu que ens plantegem amb aquesta festa és fomentar la creativitat entre els nostres alumnes.

Nosaltres mateixos confeccionarem les disfresses en espais que farem durant aquella setmana. Així doncs, no heu de comprar cap disfressa!

El dijous 20 de febrer celebrarem Dijous gras.

Dijous gras (20 de febrer) : Els nens i nenes porten per esmorzar truita o botifarra d’ou.

Els alumnes d’infantil i cicle inicial es barrejaran i prepararan el seu esmorzar plegats al llarg del matí. El pa i els tomàquets els posarà l’escola.

Els nens i nenes de 3r., 4t., 5è. i 6è. portaran l’esmorzar de dijous gras fet de casa i se’n aniran al Parc Central a menjar-
se’l.

Per fer un final de festa rodó el divendres 21 de febrer, a les 15:30h, sortirem a fer la Rua de Carnestoltes per la Rambla de la Florida. Us convidem a acompanyar-nos en aquest passeig i que vingueu disfressats.

Els tutors i tutores ja us informaran de com hauran de venir vestits els infants.

Gràcies per la vostra col·laboració,

Equip de mestres

CONSIGNES DEL REI CARNESTOLTES
DILLUNS ROBA GRAN