CASTANYADA!!!

Benvolgudes famílies, JA TENIM AQUÍ LA CASTANYADA!!!

Des de l’escola es pretén fomentar les festes tradicionals del nostre entorn. La castanyada és la primera festa del curs que celebrem i, per tant, la primera petita trobada de tota l’escola, on ens reunirem per fer l’acte més característic d’aquesta festa, menjar castanyes.

Tanmateix, des de l’escola volem donar sentit a les activitats d’aquest dia, i per això ho relacionem amb la cuina, elaborant receptes fàcils amb aliments de la tardor.

Cada curs, al seu bloc, us informarà de l’organització de la festa i allò necessari per fer la recepta.

Recordeu que els nens  i nenes hauran de portar 10 castanyes crues amb un tall i un mocador de castanyer i castanyera, per menjar-nos tots plegats les castanyes a la tarda.

BONA CASTANYADA A TOTHOM!!!cor-de-castanyes