Activitats Sant Jordi 2017

Com ja sabeu, el darrer dia 21 d’abril, vam fer una sèrie d’activitats per celebrar el Sant Jordi.

Els nens i nens de P3, P4 i P5 van escoltar contes a cau d’orella que els companys de 4t els hi van explicar.

Els nens i nenes de 1r i 2n se’n van anar al Parc Central a llegir contes cedits per la Biblioteca Josep Jardí.

Els nens i nenes de 3r van fer uns rodolins que fan poemes.

I els companys i companyes de 5è ens van representar tres versions diferents sobre la Llegenda de Sant Jordi per tota l’escola: la llegenda tradicional, la llegenda explicada per la princesa i la llegenda explicada pel drac.

Va ser un dia ple d’emocions i experiències fantàstiques. I sobretot i el més important, una experiència que vam compartir junts tots i totes les companyes de l’escola.

Llegendes de Sant Jordi (5èA/B)

DSCF4376 DSCF4375 DSCF4388 DSCF4384 IMG_3270 IMG_3293 DSCF3752-min