ÚLTIMA SETMANA DEL TRIMESTRE!

Hola famílies,
aquesta setmana ha sigut l’última del trimestre. Hem seguit amb maquetes, una prova del quinto i avui la partida real. Durant les partides del quinto, hem tingut premis.
Després el tió ens ha cagat neules i turrons que ens hem menjat després del pati.
A més… Llegeix més»

Pintem un quadre inspirats en Van Gogh

Dins del nostre projecte hem fet una proposta d’art que ens ha entusiasmat! Vam trobar que un pintor famós: Vincent Van Gogh, havia pintat un quadre titulat “El Murciélago”. Inspirats en aquest quadre vam pintar el nostre propi i van quedar unes obres d’art precioses!!… Llegeix més»

CONCERTS DE NADAL

Us informem dels dies dels concerts de Nadal al Casal de la Gent Gran d’enguany:

• Divendres 13 de desembre: P3 Berenar i concert de Nadal a la classe de La Lluna a les 15,45h.
  • Dimarts 17 de desembre: 1r, 3r i 6èC
  • Llegeix més»

Projecte 50/50 i taller d’assetjament escolar

Aquesta setmana hem començat a fer l’inventari energètic de l’escola pel projecte 50/50 i avui divendres hem passat una enquesta als treballador@s de l’escola.
El dimecres van venir dues senyores a fer-nos un taller d’assetjament escolar. Vam fer uns jocs per adonar-nos que no hem de… Llegeix més»