GEP

El GEP és el programa d’innovació pedagògica Generació Plurilingüe (GEP) del Departament d’Educació. La finalitat d’aquest és millorar la competència en llengües estrangeres de l’alumnat, afavorint el seu creixement acadèmic i posterior inserció laboral, i capacitant-lo per interactuar de manera crítica amb el món en diverses llengües.

A la nostra escola hem desplegat aquest programa duent a terme els següents projectes:

• ART&GLISH: Implementat a l’àrea de plàstica a 1r, 2n i 3r de Primària.
  • PHYSICAL EDUCATION: Dut a terme a una àrea totalment pràctica com és l’Educació Física a 3r, 4t, 5è i 6è de Primària.
  • TAC&GLISH: Desenvolupat amb els/les alumnes de 3r, 4t, 5è i 6è, en el qual es combina l’aprenentatge d’una llengua estrangera amb el desenvolupament i adquisició d’habilitats tecnològiques.
  • SCIENCE PROJECTS: Projecte a través del qual es realitzen diverses unitats didàctiques en anglès de diferents temes de Medi  Social i/o Natural en diferents cursos de Primària.