PREINSCRIPCIÓ CURS 2024-2025

Taller de Salut Oral a 3r

Els alumnes de 3r hem rebut la visita d’alguns estudiants del CFGS d’Higiene Bucodental de l’Institut Cal·lípolis de Tarragona. Ens han explicat en què consisteix la feina dels odontòlegs i dels higienistes, com raspallar-nos correctament les dents, quins aliments ens ajuden a mantenir una bona salut oral i quins cal evitar per a prevenir la càries. Ha estat molt interessant!

Projecte d’hàbits saludables a 1r!

Aquesta setmana l’alumnat de 1r hem fet una tarda saludable per finalitzar el projecte d’hàbits saludables. Hem jugat, ens hem relacionat, hem tingut cura de la nostra higiene, ens hem relaxat i ens hem alimentat saludablement. Ens ho hem passat genial!

Egg Hunt a EI i CI

L’alumnat d’Educació Infantil i Cicle Inicial ha realitzat l’activitat de la cerca d’ous! Juntament amb els mestres d’anglès han hagut de seguir tot un munt de pistes fins a arribar a trobar el tresor amagat: els ous de Pasqua!

Piu-piu, Qui és qui?…

A  I5 una tarda a la setmana gaudim aprenent amb diferents jocs de taula. Raonament, lògica, estratègia, comptatge, atenció i percepció visual,  expressió oral… són situacions d’aprenentatge motivadores a través del joc entre iguals i amb l’adult.

Sessió de pinta cares a I5

A la classe d’I5 ha vingut l’Eva, la mare del Martí, ens ha explicat la seva professió d’esteticista, ha pintat als infants que ho desitjaven i ens ha fet una petita mostra de massatges per aprendre a tenir cura del nostre cos. Moltes gràcies per dedicar-nos aquesta estona.

Taller a 3r: Coneixes els aliments?

Avui ens han visitat alguns estudiants de la URV per a fer un taller sobre la classificació dels aliments i l’alimentació saludable. Hem après que és millor consumir fruites i verdures de temporada i quins són els aliments que ens ajuden a créixer sans i forts.

L’hort està en ple rendiment!

Amb l’arribada de la primavera l’hort que tant hem cuidat no para de produir diferents verdures! Tot l’alumnat participa en la cura i en cull els fruits!

Racons de la mona a I4

Els alumnes d’I4 han gaudit molt fent activitats vinculades a la mona: han fet mones artificials, han treballat continguts matemàtics amb ous, han manipulat plastilina i han experimentat amb coladors, embuts, cuscús pintat de colors… s’ho han passat molt bé!

Guanyem el Premi de Poesia Olga Xirinacs

La laura López de 5è ha estat guardonada amb el Premi de Poesia Infantil i Juvenil Olga Xirinacs i tot l’alumnat ha assistit al lliurament de premis que enguany s’ha celebrat al Passeig de les Palmeres. Moltes felicitats a la guanyadora i als participants!!

Voleibol a CM i CS

Com ja és tradició, el Club Voleibol Sant Pere i Sant Pau ha estat amb nosaltres realitzant 2 sessions a cada una de les classes de 3r, 4t, 5è i 6è. Sempre és un plaer aprendre amb grans professionals!!

Dissabte, a més, vam poder gaudir del partit en directe del masculí absolut, apropant-nos encara més aquest esport. Sou molt grans!!

Racons d’hivern a I4

Per darrera vegada els alumnes d’I4 hem treballat la metodologia de treball per racons de l’estació de l’hivern. Hem manipulat diferents materials per aprendre continguts vinculats a les matemàtiques, la lectoescriptura, la lògica, l’experimentació i la creativitat. Hem après i hem xalat molt!

L’alumnat d’I5 i 5è gaudeix amb les sessions de Padrins de Lectura!

A I5 seguim amb les sessions de Padrins de lectura que compartim amb l’alumnat de 5è! Estem llegint molt i molt bé!! Com gaudim quan els grans ens acompanyen en aquest viatge d’aprendre a llegir!

Sortida de l’alumnat de 3r a la planta potabilitzadora de l’Ampolla

Hem visitat la planta potabilitzadora del Consorci d’Aigües de Tarragona a L’Ampolla. Ens han explicat el procés de potabilització de l’aigua que surt de l’aixeta de casa, hem visitat les instal•lacions i hem fet un tast d’aigües. Ens ha encantat la sala de control i el dipòsit d’aigua gegant!

A 5è practiquem rugbi

Aquest passat dijous el Club Rugby Tarragona va preparar un seguit d’activitat d’iniciació al rugbi per a les nenes i els nens de 5è. Les activitats van incloure passades de pilota, exercicis de coordinació i jocs d’equip que van mantenir-los enganxats i actius tot el temps. Van descobrir els fonaments d’aquest esport diferent i van gaudir d’una experiència nova i divertida, mentre desenvolupaven habilitats socials i físiques essencials.

A EI treballen la Caixa de l’hivern

Cada setmana als nens i nenes de les aules d’infantil els arriba la caixa de l’hivern. Es troben amb un ventall d’activitats per poder aprendre a través de diferents propostes manipulatives de numeració, càlcul, lògica, lectura, escriptura i de creació artística. Un espai on la interacció entre iguals a través de les diferents propostes promou un aprenentatge compartit i significatiu.