Música

A la nostra escola, aquesta àrea és un pilar important, tant és així que hem adoptat una metodologia pròpia.

Com treballem la música a la nostra escola?

Des dels nostres inicis, sempre hemtreballat perquè l’educació musical no fos una assignatura estàtica i purament teòrica. Els infants necessiten moviment, activitat, expressar-se, divertir-se mentre aprenen … Precisament la música està al servei de totes aquests requisists, que permeten una educació sòlida en continguts, en experiències, en aptituds, actituds i en rendiment. Amb el llenguatge musical i les seves diferents formes d’expressió es fa un treball continu, dinàmic i vivencial a través del cos.

Treballem:

• La Percepció, la comprensió i valoració de les diferents manifestacions artístiques
  • La Interpretació i la producció.
  • La Imaginació i la creativitat.

Tot a  partir de la dansa, del ritme, de la veu (una veu, dues, a través del piano…), del moviment corporal (coordinació, coreografies, percussió corporal).

A partir del Cicle Mitjà, els nens i les nenes de la nostra escola aprenen a tocar la flauta algunes cançonetes modernes que potencien els diferents estils musicals.

En resum, a través de la música els nostres alumnes:

VIUEN – PERCEBEN – EXPERIMENTEN – INTERIORITZEN – COMPRENEN – APRENEN