Biblioteca

La Biblioteca de la nostra escola vertebra el projecte anual internivells i porta a terme diferents dinàmiques per impulsar el gust per la lectura. De totes aquestes activitats ens va informant la  “TURA”; un bonic cangur que és la mascota d’aquest   espai que tan ens agrada visitar.

Quines activitats realitzem?

• Servei de préstec per a mestres i alumnes.
  • Padrins lectors
  • Bibliopati
  • Les maletes viatgeres en català i castellà.
  • Les maletes viatgeres d’anglès.
  • Formació d’usuaris perquè els alumnes més grans coneguin el seu funcionament i ajudin en la seva organització.
  • “Laboratoris de lectura”: activitats creatives i dinàmiques per motivar els infants a llegir.
  • Club de lectura per als alumnes de Cicle Superior.
  • “Jo recomano” on els alumnes de totes les edats poden recomanar llibres, revistes… als altres infants d’altres classes.
  • RoomEscape
  • Les maletes literàries
  • Organització del dia de la poesia amb la creació i recitació de poemes. Amb la posterior edició d’un  llibret i il·lustrat pels alumnes.