Anglès

Els nostres alumnes tenen el seu primer contacte amb la llengua anglesa a P4, a partir d’on es duu a terme una sessió setmanal.

A Educació Primària anem incrementant les sessions poc a poc fins a arribar a Cicle Superior, que gaudeixen de tres hores setmanals de llengua anglesa.
Per tal d’impulsar l’anglès duem a terme diversos projectes relacionats amb l’aprenentatge de la segona llengua, com el GEP (Projecte Innovació Generació Plurilingüe) mitjançant el qual realitzem àrees o unitats didàctiques no lingüístiques com la plàstica, el coneixement del Medi o l’Educació Física en llengua anglesa.

A més, els nostres alumnes de 5è practiquen l’expressió escrita amb el projecte STANFORD SCIENCE PENPALS, mitjançant el qual amplien els seus coneixements de ciències i utilitzent l’anglès tot intercanviant correspondència amb científics de la universitat d’Stanford (California). Rebem i enviem mensualment una carta des del mes d’octubre al juny.

Finalment, a l’àrea d’anglès es segueix treballant els continguts curriculars de l’àrea utilitzant tots els recursos disponibles, apropant la llengua a les famílies amb la maleta viatgera i amb les teatrelitzacions dins i fora de l’escola.