Sortida de 4t al Port de Tarragona!

El passat dimarts dia 1 de març,  les dues classes de 4t  vam anar d’excursió al Port de Tarragona  on van participar en dos tallers molt motivadors i dinàmics: “L’observatori blau” (explicació de la fauna del mar Mediterrani i de les diferents formes de pesca, passeig per la llotja i subasta del peix) i i l’activitat: “Els Pirates”” (gimkana per tal de conèixer el món d’aquests personatges).
La “cirereta” de la sortida va ser la pujada amb barca. Ens ho vam passar super bé!!!!

Desplaça cap amunt
Ves al contingut