Els alumnes de 3r han representat l’obra de teatre i el musical que han estat preparant davant un públic molt especial. Els avis de la residència Sanitas han gaudit molt de l’espectacle!!!
Avís legal | Sobre el web | Política de galetes | © 2026 Generalitat de Catalunya | Fet amb el WordPress