Celebrem el Dia de la Patrona de la Música
El 22 de novembre tots els alumnes de l’escola vam celebrar el Dia de la Patrona de la Música. Els nens i nenes d’EI vam gaudir d’un petit concert en acordió a càrrec de la mestra de Música i els infants de Primària vam escenificar una representació explicant què representa per a nosaltres la música. […]
Celebrem el Dia de la Patrona de la Música Llegeix més »









