Activitat musical a 3r!
22/04/22
HEM FET LA MONA!
21/04/22Racons de la mona al pati d’EI!
09/04/22Al llarg d’aquesta setmana, els alumnes d’educació infantil han realitzat diferents activitats d’experimentació relacionades amb la mona. S’ho han passat d’allò més bé!
Estils arquitectònics a 6è!
09/04/22Els alumnes de 6è de Religió hem estat treballant els estils arquitectònics de les catedrals (romànic, gòtic, renaixentista, barroc i el neoclàssic). Vam buscar informació mitjançant l’ús de les noves tecnologies sobre catedrals relacionades amb aquests estils, així com, la Catedral de Tarragona, Florència, Murcia, Vic, Mallorca…
Ens han quedat uns treballs molt interessants!
A Religió, els nens i nenes de 1r hem vist la peli d’Encanto!
09/04/22Els/les alumnes de 1r de Religió hem vist la pel·lícula d’ Encanto. Ens ha agradat molt perquè ens ha transmès uns valors i aprenentatges positius. El seu missatge principal ha estat que tots i totes tenim unes qualitats que ens fa ser únics.
A l’Aula d’Acollida hem treballat “El restaurant”
08/04/22Durant aquest segon trimestre, a l’Aula d’Acollida hem treballat el menjar i les botigues. Els nens i nenes s’han inventat un restaurant i han treballat tot el vocabulari relacionat amb aquest tema. Fins i tot, han elaborat un menú. Aquí us deixem un vídeo perquè pugueu veure el treball realitzat!
Els/les alumnes de 1r fan l’activitat del Zoo Petri!
05/04/22El passat dimarts 8 de febrer els nens i nenes de 1r vam anar a la catedral de Tarragona a fer l’activitat “Zoo Petri”.
Vam observar la façana i, quan vam entrar, ens vam convertir en buscadors d’animals. No us podeu imaginar la quantitat d’animals que es poden trobar!! Sabeu que aquest monument ens explica la història de la processó de les rates?
Donem les gràcies als monitors del camp d’aprenentatge ja què vam aprendre molt i ens ho vam fer passar d’allò més bé!!
Informem del temps!
04/04/22A l’aula d’acollida hem treballat el temps i hem aprofitat perquè dues companyes ens informen de les últimes notícies sobre la previsió meteorològica.
Anem d’excursió al Corral de Neri!
04/04/22El divendres de la setmana passada els alumnes d’I4 vam anar d’excursió al Corral de Neri. Vam tenir l’oportunitat de veure des de molt a prop diferents animals per conèixer les seves característiques, alimentar-los, tocar-los… Després també vam poder gaudir d’altres activitats: jugar a la piscina de boles i palla, passejar amb carro, trobar la sortida d’un laberint, saltar en llits elàstics…. Va ser un dia molt complet i divertit!


