I5

I5 A Eliane Jardim ejardim@esc-tarragona.cat 
I5 B Cristina Dols cdols@esc-tarragona.cat

A I5 treballem els racons d’hivern

Els alumnes d’I5 treballen una vegada a la setmana, la metodologia de treball per racons. En aquests es treballen les matemàtiques, la lectoescriptura, la creativitat… Els racons d’aquest mes estan relacionats amb l’hivern, ja que és l’estació que estem treballant. Els nens aprenen jugant, manipulant i compartint coneixements i altres punts de vista amb els/les companys/es.

 

 

 

El Nadal a l’Escola Tarragona

Recull de les diferents activitats que ha realitzat tot l’alumnat de l’escola tot esperant les Festes de Nadal!

Avui el Tió de l’escola “ha cagat”!

Després de molts dies d’alimentar al Tió de l’escola avui ha volgut “cagar”. Ha sigut molt generós i “ha cagat” moltes coses per a tots els/les nens/es de l’escola. Esperem amb desig que ens torni a visitar l’any vinent!

 

 

Una visita inesperada: els patges!

Avui, 19 de desembre, hem tingut una bona sorpresa quan hem vist a la porta de la nostra escola als tres patges de SS. MM. els Reis Mags d’Orient. Han passat el matí amb nosaltres i tots/es hem anat a veure’ls al gimnàs de l’escola on els hem llegit les nostres cartes i els hem cantat i recitat algunes de les cançons i poemes que vam preparar pel festival. Ha estat molt emocionant!

 

 

Racons de Nadal a I5

Els alumnes d’I5 han realitzat diferents activitats vinculades amb el Nadal: han experimentat amb safates de sal i diferents objectes, han treballat la lectoescriptura, les matemàtiques i també la creativitat, tot manipulant plastilina i utilitzant varis estris. Han après i han xalat molt!

Espais d’Aprenentatge d’EI

Durant aquest trimestre, els/les alumnes d’EI hem estat fent uns tallers internivells on hem pogut aprendre moltes coses, compartint, jugant i passant-nos-ho molt bé amb els nostres companys i companyes.
Ens hem relaxat fent ioga, hem jugat amb els contes, hem fet mandales amb materials reciclats, hem construït amb materials diversos, hem après jocs tradicionals, hem descobert fent
experiments i hem ballat i cantat molt!

El Tió arriba a Educació Infantil!

El dilluns passat va arribar algú molt especial a l’escola: el Tió!  Als nens i nenes d’EI ens va deixar una sèrie de pistes que havíem de resoldre per poder-lo trobar. Ens fa molta il·lusió tenir-lo ja entre amb nosaltres!