Tornant de vacances de Nadal vam començar el nou projecte…Viatge al passat.
Va arribar a classe una misteriosa màquina del temps i vam veure complert el nostre desig de viatjar a un altre moment de la història… La màquina ens va prometre que podríem veure com vivien les persones de l’ EDAT MITJANA.
Ens vam preparar per a entendre-ho bé i tenir algunes idees d’aquesta època abans d’anar al nostre destí: EL MONESTIR DE SANTES CREUS
Hem treballat el plànol del monestir. Ens hem informat de la vida dels monjos i la seva feina de copiadors de llibres, quines lletres més boniques i estranyes! La pobra princesa està trista perquè no pot aprendre a llegir i escriure. Sort que avui totes i tots en podem aprendre i ja en sabem molt de llegir!
I per fi arriba el dia de viatjar a
SANTES CREUS
Al monestir hem vist com es construïen els edificis, amb arcs rodons o apuntats, ens hem vestit de persones de l ‘ÈPOCA MEDIEVAL. Hem visitat totes les estances escoltant els monitors que ens explicaven la història i també llegendes. Hem experimentat amb els ulls tapats i amb miralls. Finalment ens hem emocionat escoltant i mirant l’audiovisual del monestir.
Quantes coses interessants de l’edat mitjana. A les nostres llibretes ho hem explicat una mica.
que bonic que va ser
xenia
Bona excursió!!!!
La tumba del Pere el Gran els va agradar molt