8 DE MARÇ: UN DIA AMB NOMS DE DONA

 

Durant aquesta setmana des de les aules de l’escola i des de les  diferents àrees hem intentat donar resposta a moltes preguntes.

Per què el 8 de març se celebra el dia de les Dones?

Per què és important que hi hagi aquesta data?

Per què el lila és el color de la lluita feminista?

i moltes d’altres…

 

Avui TOT l’alumnat de l’escola han explicat quina és la dona Referent, Important, Valenta…de la seva vida.

 

ENLLAÇ

 

Ens fem nostre el lema de les Nacions Unides: “Sóc de la generació igualtat: pels drets de les dones”, que ens convida a reflexionar i actuar per empoderar les nenes, les noies, les dones i fomentar L’EQUITAT entre totes i tots.

 

14 comentaris

  1. Cristina

    Totes aquestes frases ens poden servi per a poder re capacitar que a les dones no cal que ens controlin si no que puguem se independents i fortes.

    CRISTINA.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>