SCAPEROOM PER PUIGVERD DE LLEIDA

L’alumnat de Cicle Mitjà hem realitzat una gimcana que ens ha permès conèixer la historia i els principals edificis que formen Puigverd de Lleida.

Ho hem fet mitjançant un joc de Scaperoom, on havíem de resoldre diferents enigmes i proves, pels principals carrers, places i edificis del poble, amb l’objectiu d’obtenir les diferents pistes que ens permetessin, finalment, trobar un tresor amagat.

Aquesta activitat ha estat possible gràcies al Felip Niubó, que ha dirigit i organitzat la sortida, amb la finalitat de fomentar en els nens i les nenes l’estima i el coneixement del seu propi territori; i al qual estem molt agraïts i li volem donar-li les gràcies, per aquesta gimcana tan divertida i emocionant!

Al final, el tresor estava amagat en l’antic castell de Puigverd i ha estat un bonic obsequi per cadascun dels participants.

Clicant en aquest enllaç, es poden veure totes les fotografies realitzades.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>