LA TARDOR – Antoni Vivaldi

L’alumnat de Cicle Inicial el trimestre passat va començar a treballar l’obra de Les Quatre Estacions d’Antoni Vivaldi. Molt engrescats van fer una pintura amb mans i escuradents tot seguint el ritme i melodia de l’audició que escoltaven. En aquest cas, La Tardor.

Quina audició de la obra Les Quatre Estacions penseu que tocarà treballar durant els propers dies?

Aquí us deixem un recull de fotografies i l’audició per si la voleu escoltar des de casa.

QUINS REIS MAGS MÉS ESPLÈNDIDS : REGALS I NEU !!!

El retorn a  L’ESCOLA HA ESTAT  súper divertit, per una banda els REIS MAGS ENS HAN  DEIXAT   estupefactes amb un  paquets  colossals   acompanyants  d’altres més petits…i  en obrir-los,  què hi havia ????  MIREU, mireu…!!

Per una altra banda, el paisatge de la gran NEVADA, ens ha regalat la diversió de la neu!!!  Hi ha res més divertit ???

Ivet, Isis i Dídac

El sistema solar

Projecte de l’univers

Ja hem acabat el projecte de l’Univers que hem treballat durant aquest primer trimestre de curs a l’àrea de medi. Hem après moltes coses sobre el Sol, les estrelles, els planetes i els satèl·lits que giren al seu voltant.
Per exemple, hem descobert… Llegeix més»

Una visita molt especial : RÈPTILS i AMFIBIS d’arreu del món

Avui tots els alumnes de l’escola han gaudit d’una experiència inoblidable:
“TOCAR ”  i CONÈIXER  ANIMALS EXÒTICS pertanyents al  mon dels RÈPTILS  I DELS  AMFIBIS.
Ara ja podem investigar-ne amb més profunditat sobre el seu hàbitat, alimentació…etc
Un cop més, l AMPA  de  l’escola ha finançat aquesta proposta.… Llegeix més»

TRANSFORMEM EL BULLYING-SENSE EMBUTS

El dijous dia 3 de desembre els alumnes de cicle superior de la nostra escola van realitzar un taller per:
Aprendre a identificar una situació de Bullying, per això treballarem els 3 personatges que intervenen en una situació d’assetjament (la persona que agredeix, la persona agredida… Llegeix més»