MATERIAL D’E.I.

BATA

Han de portar una bata marcada amb el nom i amb una beta d’uns 15 cm per penjar-la que servirà per classe i pel menjador escolar. A mitja setmana farem canvi de bata, dimecres se l’emportaran a casa per rentar-la i cal tornar-la el dijous.

MOCADORS I TOVALLOLETES HUMIDES

Han de portar una caixa de mocadors de paper, no paquets petits i un paquet de tovalloletes humides.

AMPOLLA D’AIGUA

Han de portar una ampolla petita o cantimplora d’aigua marcada amb el nom per a poder-ne fer ús a l’aula. Aquesta ampolla o cantimplora anirà i vindrà amb la motxilla cada dia de casa.

ESMORZARS

Han de portar l’esmorzar dins d’una carmanyola marcada degudament amb el nom.
RECORDEU QUE NO ES PODEN PORTAR SUCS, ACTIMELS, IOGURTS, …

MOTXILLES

Les motxilles no poden ser de rodes.
La motxilla la porten cada matí i es queda tot el dia a l’escola, a la tarda torna a casa.

ROBA DE RECANVI

Cal que portin una muda sencera marcada amb el nom (xandall, roba interior, mitjons i calçat) dins d’una capsa de plàstic que s’obri per davant i es pugui apilar, també marcada amb el nom.
Aquesta es quedarà a l’escola, i anirem canviant la roba en funció de l’estació.

ELS ALUMNES DE P5 ÉS OPCIONAL PORTAR LA ROBA DE RECANVI, A CRITERI DE LA FAMÍLIA.
ÉS MOLT IMPORTANT QUE TOTA LA ROBA ESTIGUI MARCADA AMB EL NOM.

PSICOMOTRICITAT
Han de portar xandall i calçat esportiu, el dia de la reunió de principi de curs us informarem dels dies de psicomotricitat.