Pla de consum de fruita a l’escola (Febrer)

Aquest mes de febrer us informem que dins del Pla de Consum de Fruita a les escoles la relació de les fruites que ens arribaran i els dies que les donarem per esmorzar als vostres fills/es és la següent:
Dimecres 20 de febrer: Kiwi (es recomana… Llegeix més»

En Miquel Pujadó ens visita!!!

Avui al matí ens ha vingut a visitar l’autor Miquel Pujadó. Aquest trimestre havíem llegit el seu llibre “El genial oncle Anastasi” i ens havia agradat molt. Ens ha explicat d’una manera molt divertida un munt de coses sobre les seves obres, els seus personatges,… Llegeix més»

Psicomotricitat bucofacial P3-P4-P5

Durant la setmana passada els nens i nenes d’infantil han realitzat diferents jocs per motivar i estimular el seu progrés en la coordinació dels moviments de les articulacions i músculs fonatoris. A través d’aquets jocs, els ajudem a millorar en la pronunciació de les paraules.
Podeu… Llegeix més»

A 5è fem circuits !

Aquestes darreres setmanes hem estat estudiant les diferents energies i després per grups ens hem engrescat a construir el nostre circuit elèctric. Hem après els seus components, les seves característiques i hem resolt les dificultats que ens han sorgit. Quan els vam acabar vam fer… Llegeix més»