Cros Escolar Súria 2018

Aquest diumenge 21 d’octubre Cros Escolar a Súria.
Matí 10:00h
Ubicació del circuit: Circuit del Rieral del Tordell

Àguila de Harris

El divendres a la tarda, els alumnes de 2on i 3er vam tenir la visita a l’escola de l’Òscar Piñero, que ens va venir a ensenyar el seu exemplar d’àguila de Harris de tan sols 26 dies de vida.
Vam aprendre característiques d’aquests ocells rapinyaires: com… Llegeix més»

P5 Confegim números

El passat divendres, els nens i nenes de P5 vam confegir números amb plastilina i els vam decorar amb cigrons. Quan tréiem els cigrons quedava una textura molt interessant.
Us deixem les fotos aquí.

Xerrada sobre yellowstone

Els nens i nenes de segon som la classe dels “Volcans” i estem aprenent moltes coses sobre ells: com són per dins, perquè es formen, etc.

L’ Adri Poch, que ha viatjat molt, ha vingut a explicar-nos com és el Parc Nacional de Yellowstone:  on és, perquè hi ha aquests llacs d’aigua calentíssima (i que fa pudor d’ous podrits), que sòn les fumaroles, i moltes coses més, com ara què és el sofre.

També ens ha parlat dels animals que hi viuen i ens ha ensenyat moltes fotos i videos en els que també hem pogut sentir  el soroll que fan els guèisers quan surten.

Ens ha agradat molt! Gràcies Adri!!