Cros Escolar Sant Vicenç 2019

Aquest diumenge 6 d’octubre Cros Escolar a Sant Vicenç de Castelletet.
Matí 10:00h
Ubicació del circuit: Esplanada davant del c/Rosa Sensat s/n.

2n. L’Alba, la mare de l’Arlet, ens visita

“Avui ha bingut la meva mare per parlar sobre les plantes aprofitant que abiem plantat plantes a la meba casa i em apres moltes coses.”
Arlet
Moltes gràcies Alba per venir a compartir una estoneta amb nosaltres. Ens veiem d’aquí a un parell de mesos per veure… Llegeix més»

Treballem la simetria a P5

Durant aquest trimestre ha sorgit el projecte de la simetria i han treballat els conceptes: eix de simetria, simetria axial i simetria especular. S’ha fet un recull de totes les activitats realitzades. Han gaudit molt i han après moltes coses!
Aquí us… Llegeix més»

Conte valors i emocions P5

Els nens i nenes de P5 han treballat el conte “De què fa gust la Lluna?”. És un conte que parla sobre el treball en equip i la cooperació. Han fet moltes activitats conjuntes per reforçar aquests valors i han descobert que poden fer més… Llegeix més»