Instal·lacions

L’escola va ser inaugurada al juny de 2008. Disposa d’aules espaioses amb molta llum natural dotades amb pissarra digital o canó de projecció i pantalla, aula d’informàtica (un espai fix amb ordinadors per a un grup-classe), carro de portàtils, aula de música, biblioteca (amb 14 ordinadors per treballar), aula d’educació especial, aules petites per a grups reduïts, gimnàs (amb vestuaris i dutxes amb aigua calenta), pista poliesportiva amb dos camps de bàsquet, un camp de futbol i sorral amb jocs infantils.

El centre està dividit en dues plantes. La primera és on està situada l’entrada principal i trobem les següents dependències, despatx de consergeria, direcció i secretaria del centre, secretaria de l’AMPA, menjador escolar, cuina, biblioteca, sala de mestres. Al sector sud trobem les aules d’educació infantil (totes les aules tenen lavabo interior), la sala de psicomotricitat, la tutoria d’educació infantil i sortin de les aules trobem el pati d’educació infantil amb sorral i jocs. Al sector nord hi trobem les tutories de primària, les aules de 1r a 4t, una aula de desdoblament i l’aula d’educació especial. A la planta baixa trobem les aules de 5è i 6è, l’aula de música, l’aula de plàstica, l’aula d’ordinadors i sortint de l’edifici trobem el gimnàs i el patí de primària.