Projecte Reciclatge de llibres

Reciclatge01_pixabayLa importància del reciclatge de llibres

Des del 2006 aquest projecte està funcionant a la nostra escola gràcies a la gestió de l’AMPA. És una bona manera de fer entendre als nens i nenes la importància de la reutilització dels llibres. Penseu que un llibre ben tractat pot arribar a fer-se servir fins a tres o quatre cursos.

El reciclatge a més a més de reduir la despesa en paper i de tenir efectes positius en el nostre medi ambient, és una bona manera d’estalviar una part important de diners a les famílies.

Per això és indispensable la conscienciació i participació de tot l’alumnat, les famílies i l’escola en el Reciclatge del material escolar.

Compromisos del reciclatge

Reciclatge03_pixabay_kativaParticipar en el programa de reciclatge comporta els següents drets i deures:
– Pagament de la quota de l’AMPA.
– Tenir cura i mantenir els llibres en bon estat en tot moment: No escriure, dibuixar o trencar les pàgines.
– En cas que es faci malbé algun llibre o es perdi, comunicar-ho al tutor/a de seguida per tal que informi a la comissió de llibres.
– Si el folre es fa malbé durant el curs, s’ha de canviar.

En el següent document hi trobareu tota la informació detallada del Projecte.