3r – Sant Vicenç feliç
Bon diaaa!! Els nens i nenes de 3r hem estat creant una cançó: primer la lletra i després el ritme i la melodia. Hem estat practicant unes quantes sessions per tocar-la i cantar-la. Mireu el resultat clicant a la imatge!
3r – Sant Vicenç feliç Llegeix més »
