2026

ENTREVISTA A L’EQUIP DIRECTIU

Ahir vam tornar a reprendre el projecte: “La nostra escola”. Hem preparat unes preguntes per fer-li a la Roser, la directora, la Núria Blasco, la cap d’estudis i a la Dúnia, la secretaria. Hem anat sortint a llegir-les i l’equip directiu ens han anat explicant com és la seva feina, els seus despatxos i totes les

ENTREVISTA A L’EQUIP DIRECTIU Llegeix més »

PADRINS LECTORS

Avui hem tornat a veure als nostres padrins i fillols, després de molts dies. Vam demanar als alumnes d’I5 que ens portessin de casa el seu conte preferit per poder-lo llegir al nostre padrí. Ens ho hem passat molt bé i han treballat molt! LLIBRES PREERITS D’I5

PADRINS LECTORS Llegeix més »

VÍDEOS ÉSSERS VIUS INVENTATS

Com a producte final del nostre projecte, cada grup ha dissenyat un ésser viu diferent capaç de viure en un ambient extrem. El grup dels Âmondo ha dissenyat un protist de forma cilíndrica i amb dos flagels que viu a les esquerdes de l’interior del gel dels icebergs. Per nodrir-se fa la fagocitosi, a través

VÍDEOS ÉSSERS VIUS INVENTATS Llegeix més »

FEM PSICOMOTRICITAT

Hem fet una sessió de psicomotricitat molt divertida, hem resseguit la silueta del cos d’alguns companys i companyes de la classe per treballar l’esquema corporal. Ens han quedat uns dibuixos molt bonics. Esperem que us agradin!!! AQUÍ us deixem una mostra de fotografies de la sessió.

FEM PSICOMOTRICITAT Llegeix més »

FEM PSICOMOTRICITAT

Hem fet una sessió de psicomotricitat on ens hem divertit molt. Primer hem fet curses de sac i ens hem fet un tip de saltar, després hem jugat tots junts amb el paracaigudes de colors. AQUÍ us deixem una petita mostra de fotografies que esperem que us agradin.

FEM PSICOMOTRICITAT Llegeix més »

FEM PSICOMOTRICITAT

Hem fet una sessió de psicomotricitat amb globus. Ens hem divertit molt jugant amb globus de tots colors. Hem deixat anar la nostra imaginació i hem gaudit molt!!! Us deixem AQUÍ una petita mostra de fotografies que esperem que us agradin.

FEM PSICOMOTRICITAT Llegeix més »

VELLA QUARESMA

Després de carnaval va venir a la nostra escola la Vella Quaresma. Cada setmana li hem anat tallant les cames: CAMES DE LA VELLA QUARESMA Avui que ja s’ha acabat el trimestre ens ha fet un regal ben especial! Uns croissants boníssims i plomes i pollets per decorar-los. Ens han agradat moltíssim i ens hem ben

VELLA QUARESMA Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut