2025

FEM AMBIENTS

Ja hem acabat la tercera ronda dels ambients. Ens ho hem passat molt bé i hem compartit molts moments de joc i aprenentatge amb els nostres companys i companyes de les altres classes d’Infantil. Us deixem una mostra de fotografies que esperem que us agradin. AMBIENT D’ART AMBIENT DE FER I DESFER AMBIENT DE JOC

FEM AMBIENTS Llegeix més »

SORTIDA A LA PEDRERA

El dimecres 19 de novembre, l’alumnat del tercer cicle de primària, ha anat a visitar la casa Milà de Barcelona, més coneguda com la Pedrera. Hem fet una visita per l’edifici, visitant el quart pis decorat amb mobiliari de l’època modernista. També vam pujar a les golfes, un espai diàfan ple d’arcs catenaris i finestres

SORTIDA A LA PEDRERA Llegeix més »

Els colors del metall

L’alumnat de 1r i 2n hem gaudit de l’obra “ELS COLORS DEL METALL” a l’Auditori de Barcelona. Hem vist i escoltat dues trompetes, una trompa, un trombó, una tuba i un sausòfon, ha estat molt interessant i divertit. Per acabar la sortida, hem anat a dinar al Parc Central de Mataró i ens ho hem

Els colors del metall Llegeix més »

A 4t fem teatre !!!

  Les nenes i nens de 4t estem fent un TALLER DE TEATRE que ens encanta. Hem après a fer activitats de relaxació i concentració. També hem començat a practicar la improvisació i estem a punt per començar a preparar la nostra obra. Aquí podeu veure unes quantes FOTOS del taller.  

A 4t fem teatre !!! Llegeix més »

RECORREGUTS I PLÀNOLS

SEGUINT AMB ELS TALLERS D’INNOVAMAT, AQUESTA SETMANA HEM TREBALLAT RECORREGUTS I PLÀNOLS. PER QUANTES PORTES HAVÍEM DE PASSAR SI ESTÀVEM AL PATI I VOLÍEM ANAR A L’AULA DE PSICO? TAMBÉ HEM POGUT OBSERVAR UN PLÀNOL D’UNA PART DE L’ESCOLA I HEM BUSCAT ON ÉS LA NOSTRA AULA EN AQUIPS COOPERATIUS.

RECORREGUTS I PLÀNOLS Llegeix més »

ANEM AL TEATRE

JA FEIA UN TEMPS QUE COMPTÀVEM ELS DIES QUE ENS QUEDAVEN PER AGAFAR L’AUTOCAR I ANAR AL TEATRE. PER FI, AQUESTA SETMANA HEM POGUT ANAR A GAUDIR DE L’OBRA “HOTEL DE CUQUES“. HEM PUJAT A L’AUTOCAR, HEM ESMORZAT A ARENYS DE MAR I DESPRÉS HEM RIGUT I BALLAT VEIENT L’OBRA.

ANEM AL TEATRE Llegeix més »

PARAULES BONIQUES

A classe hem començat a fer l’activitat de paraules boniques. Consisteix en posar en un dels plafons de classe frases boniques que ens podem anar dient entre nosaltres (triades per ells). Cada nen i nena té la seva bústia, que hem decorat i escrit el nom. De tant en tant anirem fent missatges a qui

PARAULES BONIQUES Llegeix més »

SETMANA DE LA CIÈNCIA

Aquesta setmana hem celebrat la Setmana de la Ciència fent uns tallers molt divertits! En tots ells hem pogut aprendre coses molt interessants sobre ciència i robòtica. Hem fet unes papallones que, amb la fricció d’un globus, movien les ales; hem jugat amb uns robots anomenats Beebots; i hem après com és d’important rentar-se bé

SETMANA DE LA CIÈNCIA Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut