Festa Mundial de la Música

Dimarts 21 de juny, amb motiu de la Festa Mundial de la Música, l’Escola Municipal de Música de Parets s’ha volgut sumar a la multitud d’activitats musicals que es duen a terme durant aquest dia a molts països europeus amb una audició d’alumnes d’instrument que ha tancat el curs acadèmic 2015-16. Amb un total de 45 actuacions que han tingut una durada de dues hores, alumnes, famílies i professorat han compartit diferents propostes musicals dels diferents instruments que s’imparteixen a l’escola. En nom dde tots els professors i professores del centre, molt bones vacances a tothom!!!

DSCN6618DSCN6631DSCN6666