Audició d’alumnes d’instrument el dia de la Festa Mundial de la Música

El 21 de juny es celebra la Festa Mundial de la Música, una celebració internacional que es realitza el primer dia de l’estiu en l’hemisferi nord, que al seu torn és el primer dia de l’hivern en l’hemisferi sud. El seu objectiu és promocionar la música de dues maneres: La primera que els músics aficionats voluntàriament surtin a tocar al carrer. La segona és amb l’organització de concerts gratuïts, en els quals el públic tingui l’oportunitat de presenciar els seus artistes preferits sense importar estil ni origen.

Donada la singularitat d’aquesta data, l’Escola Municipal de Música ho volem celebrar amb un audició en la que participen tots els instruments de l’escola en audicions de petit format o individuals donat que les formacions ja ho van fer el passat dia 7 al teatre Can Rajoler.

Us convidem doncs a celebrar amb nosaltres aquesta Festa Mundial de la Música gaudint i sentint aquests joves instrumentistes que, a més, posaran el punt final a un curs ple d’activitats i satifaccions musicals.