Concert solidari a la residència d’avis Pedra Serrada

IMG_20141209

El mes de desembre els alumnes de l’escola municipal de música faran un seguit de Concerts de Nadal per diferents espais del municipi. Dimarts passat, 9 de desembre, van actuar a la residència d’avis i àvies Pedra Serrada del nostre poble per tal d’amenitzar la tarda als residents. El quartet de saxos, l’orquestra de guitarres, l’orquestra de cambra i la coral infantil van oferir un repertori divers i ame que va provocar els aplaudiments del públic. Aquest ja és el tercer any consecutiu que l’escola municipal de música fa aquest tipus de concert pels avis i àvies.