Concert de Nadal a la Sala Basart

Nadal_guitarresEl passat dimarts 16 de desembre, les formacions grupals, tant instrumentals com vocals, van oferir el tradicional concert que ofereix l’Escola Municipal de Música amb motiu de les dates nadalenques. Aquest concert va servir per mostrar les diferents formacions que s’han anat consolidant al llarg dels anys com són els grups de saxos, l’orquestra de guitarres, l’orquestra de cambra, els combos moderns així com les dues corals, l’infantil i la d’adults. En general es van sentir repertoris variats i amens on els alumnes van poder interpretar dins de les seves agrupacions la feina feta durant el primer trimestre. Per qüestions de disponibilitat, enguany el concert s’ha dut a terme a la sala Basart.