Concert de Nadal al teatre Can Rajoler

Dijous 15 de desembre va tenir lloc al teatre Can Rajoler el tradicional Concert de Nadal a càrrec de les formacions instrumentals i vocals de l’Escola Municipal de Música. Així es van poder sentir un conjunt de flautes travesseres, l’Orquestra de guitarres, el Conjunt de cambra, un combo modern, així com les corals infantil, junior i d’adults que van tancar el concert amb una peça de John Rutter acompanyats per professors i professores de l’escola, així com un grup d’alumnes de Bàsic 3. El resultat del concert va ser fantàstic i el públic assistent va poder gaudir de totes les actuacions.

Podeu veure el recull de fotos clicant AQUI