Concert de Nadal a la residència d’avis Pedra Serrada

Ahir 29 de novembre, l’Escola Municipal de Música va oferir el tradicional Concert de Nadal a les àvies i avis de la residència Pedra Serrada. Enguany van participar alumnes de violoncel, de flauta travessera i el grup de llenguatge musical Bàsic 1. Els petits músics van entusiasmar al públic assistent qui van picar de mans animadament al ritme de les músiques. Com sempre va resultar un concert molt entranyable. En acabar, l’escola va regalar als avis unes postals de Nadal decorades pels més petits de l’escola de música així com de pares i mares que van voler col·laborar, i els avis ens van obsequiar amb un guarniment de Nadal fet per ells.